Digitale Services App

Door gebruik te maken van de Digitale services app zal de informatiestroom tussen de accountant en ondernemer een stuk efficiënter verlopen. Ondernemers kunnen met een paar klikken zien welke documenten goedgekeurd moeten worden en deze ook direct betalen. Na goedkeuring worden de aangiften rechtstreeks verzonden naar de uitvragende instanties, denk aan de Belastingdienst, Kamer van Koophandel en de Banken.

Interesse?

Vraag nu gratis en vrijblijvend een demo aan.

DEMO AANVRAGEN

Stay Connected

Met de Digitale services app kunnen ondernemers op een veilige en eenvoudige wijze op ieder gewenst moment aangiften inzien, accorderen, indienen en betalen. Daarnaast kan op een eenvoudige wijze documenten worden gedeeld met het accountantskantoor. Met de Digitale services app staan de accountant en ondernemer altijd in contact. Het inloggen in de Digitale Services app is zeer eenvoudig, er kan gebruik worden gemaakt van een pincode, vingerafdruk of gezichtsherkenning om te autoriseren.

Aangiften accorderen

De ondernemer ontvangt een notificatie zodra er een aangifte door de accountant is klaargezet. In een duidelijk overzicht worden alle op dat moment te accorderen aangiften gepresenteerd in de app. Ook als je verantwoordelijk bent voor meerdere ondernemingen zie je hiervan alle te accorderen aangiften en documenten. Na het openen van een aangifte zie je in één oogopslag de belangrijkste gegevens van de aangifte. Daarnaast heb je de mogelijkheid om de aangifte in detail in PDF formaat te downloaden.

Aangiften betalen

Zodra u de aangifte accordeert, wordt deze ingediend bij de Belastingdienst. U wordt daarnaast ook direct in staat gesteld de aangifte via iDEAL te betalen aan de Belastingdienst.

"CreAim biedt oplossingen waarmee accountants en belastingadviseurs eenvoudig en veilig kunnen samenwerken met zijn/haar cliënten"

- Ibrahim Kalin – Product Owner, CreAim

Goedkeuren van aangiften is nog nooit zo eenvoudig geweest!

Snel en gemakkelijk documenten uploaden richting uw accountant!

In één oogopslag al uw afgehandelde aangiften beschikbaar!

Het Archief

In het archief kunnen ondernemers op een gemakkelijke en overzichtelijke wijze de aangiften bekijken die reeds zijn afgerond. Eventueel kan er gebruik gemaakt worden van de filteropties in het archief. Indien de ondernemer geautoriseerd is voor meerdere ondernemingen worden alle stukken van deze ondernemingen getoond in het archief.

Eenvoudig documenten delen

De Digitale services app is voorzien van de mogelijkheid om eenvoudig documenten en/of foto’s te delen met het accountantskantoor. Zodra de bestanden verstuurd zijn wordt deaccountant hierover geïnformeerd en kunnen zij de aangeleverde bestanden eenvoudig verwerken.