Voortgang vernieuwing Klantdossier
Wij zijn gestart met werkzaamheden om het huidig klantdossier te vernieuwen. Ons doel is om het uitwisselen en opslaan van documenten zo gemakkelijk, efficiënt en gestructureerd mogelijk te laten verlopen. Daarnaast zullen wij de mogelijkheid bieden om het klantdossier te synchroniseren met externe applicaties; denkt u hierbij bijvoorbeeld aan SharePoint. Ook willen wij het delen van documenten met personen buiten Digitale Services mogelijk maken (denk aan tijdelijke gebruikers, zoals bijvoorbeeld een medewerker bij de Bank).
De afgelopen maand hebben wij aan een aantal kantoren een Proof of Concept (PoC) laten zien van de nieuwe versie van het klantdossier en de reacties waren zeer positief! De komende tijd zullen wij verder gaan om samen met onze klanten van gedachten te wisselen over de huidige PoC. Wij hopen samen, in samenspraak met u, onze producten te verbeteren en te verrijken.Mocht u hierover meer informatie willen ontvangen of graag willen meedenken over de vernieuwing van het klantdossier, laat het ons dan weten via e-mail: support@creaim.nl of telefoon: 075 631 27 09.