Samenwerkingsovereenkomst ValidSign & CreAim

ValidSign en CreAim versterken elkaar op het gebied van online samenwerken en digitaal ondertekenen. Op 22 juli 2020 zijn beide partijen een samenwerkingsovereenkomst aangegaan. Vanaf nu is het mogelijk om in het online klantenportaal van CreAim te ondertekenen met ValidSign. Martijn Boshuis, Managing Director bij CreAim zegt: “De integratie van ValidSign is een mooie toevoeging naast onze eigen ondertekendienst YouSign. Het is nu nog eenvoudiger om documenten uit te wisselen en digitaal te ondertekenen”.

John Lageman, directeur bij ValidSign “Wij zijn een Enterprise oplossing en streven ernaar om klanten een gestroomlijnd ondertekenproces te kunnen bieden. CreAim is net als ValidSign sterk aanwezig in de Accountancy markt en de integratie van ValidSign met CreAim stelt ons in staat om onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn.”

Zoals het hoort met digitaal ondertekenen is de overeenkomst op afstand getekend, John vanaf zijn vakantieadres en Martijn vanuit kantoor.

      

Online samenwerken met CreAim portaal

Het portaal van CreAim geeft de accountant de mogelijkheid om alle communicatie met de client te digitaliseren. Met het online dossier kunnen bestanden eenvoudig en veilig uitgewisseld worden. Aangiftes kunnen digitaal en geaccordeerd of digitaal ondertekend en verzonden worden naar de uitvragende instanties zoals de KvK, Belastingdienst en de banken. Het online samenwerkingsportaal van CreAim zorgt voor één online platform naar al uw cliënten.
De voordelen van een klantenportaal op een rijtje:

  • Efficiënter werken en communiceren met uw klanten
  • Snel inzicht krijgen in te verrichten taken, bewaak taken die open staan bij uw klant
  • Notificaties bij uitzonderingen (workflow management, online samenwerken met klanten)
  • Voldoen aan wet- en regelgeving
  • Besparing kosten en tijd

Mocht u geïnteresseerd zijn in onze gezamenlijke oplossing, neem dan contact op met Ibrahim Kalin via e-mail: kalin.ibrahim@creaim.nl of telefoon: 075 631 27 09.