Even voorstellen: introductie nieuwe directeur Pieter-Bas Linnebank
Sinds september vorig jaar ben ik verantwoordelijk voor CreAim en heb ik het stokje overgenomen van Martijn Boshuis. De afgelopen maanden heb ik mij in snel tempo ons product en services eigen gemaakt en met de nodige klanten kennis gemaakt. In deze nieuwsbrief geef ik graag een toelichting op mijn achtergrond en visie op de ontwikkeling van CreAim.
Al geruime tijd ben ik verbonden aan bedrijven die onderdeel zijn van onze holdingmaatschappij Total Specific Solutions. Zo heb ik heel wat jaren bij KZA gewerkt; een onderneming gespecialiseerd in software testen, ICT-kwaliteit en informatiebeveiliging. Sinds 6 jaar ben ik als directeur verbonden aan PinkRoccade Healthcare, waar ik 2 jaar verantwoordelijk ben geweest voor een ERP oplossing voor zorginstellingen. Op dit moment geef ik leiding aan PinkRoccade Ziekenhuizen; een gespecialiseerde dienstverlener voor zorg kritische applicaties voor ziekenhuizen en laboratoria. Het begeleiden van impactvolle implementaties en het leveren van 24/7 beheerdiensten is de kern van de dienstverlening.
Sinds de zomer richt ik mij op een, voor mij nieuwe sector, Accountancy. Zeer interessant om een bijdrage te leveren aan de (financiële) verantwoordelijkheid van bedrijven en de dienstverlening van accountantskantoren. Mijn ervaring met softwareontwikkeling, informatiebeveiliging en gegevensuitwisseling kan ik ook in deze sector toepassen.
Naast werk gaat mijn aandacht samen met mijn vrouw uit naar de opvoeding van onze vier jongens. Aangezien de meesten in de puberteit verkeren, is dat een combinatie tussen vooral zelfstandigheid stimuleren en achter de broek aan zitten. Ter ontspanning loop ik een aantal keer per week hard en daarnaast heb ik een passie voor de skisport. Gedurende de wintermaanden verzorg ik eveneens ski-les.
Ik kijk ernaar uit om de komende jaren leiding te geven aan het CreAim team, onze producten en services verder te ontwikkelen en daarmee dagelijks bezig te zijn met het optimaliseren van gegevensuitwisseling voor onze klanten. Veiligheid en betrouwbaarheid staan daarbij voorop. En het steeds weer verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze toepassingen voor de Accountantskantoren en haar klanten, is een belangrijk speerpunt. Zoals u in deze nieuwsbrief kunt lezen, zijn wij volop bezig met het lanceren van onze mobile app en het verbeteren van het gebruiksgemak van het klantdossier. Frequent contact met u als onze klant vinden wij daarvoor heel belangrijk. Samen met het team zetten wij ons daar de komende tijd op in en hopen u zo een goede dienstverlening te bieden!
Ik kijk uit naar een samenwerking met onze klanten waarbij wij ons portaal in samenspraak blijven verbeteren en verrijken met als doel om uw organisatie en uw klanten efficiënter te laten werken!